Húsvéti nyuszitorta

Kigyerekeim meglepetésére elkészült a finom fehér pudingos-tejszínes eper és meggy töltelékes piskóta nyuszi torta.
A piskóta receptjét ITT találod, az arányok változnak, én 7 tojásból sütöttem most, a tepsim mérete 34x24 cm.
A krémhez főztem 1cs vaníliás pudingporból, 5ek cukorból és fél liter tejből krémet.
Felvertem a habtejszínt (cukrozott), fél csomag habfixel. Ha a puding kihűlt összeforgatom a habtejszínnel. Természetesen a tejszínt a puding kihűlése után verjük fel. Ha összeforgattam, 3ek vízben feloldottam 1 tk étkezési zselatint, 5 perc múlva picit mikróztam és belecsurgattam a krémbe, közben kevertem.
Lecsepegtettem fél üveg magozott meggyet, és felszeleteltem pár szem epret, nem volt túl édes sajnos, kicsit cukroztam.
A rajz alapján kivágtam a formáit test, fej, fülek lábak, farok, egy csík piskóta maradt "felesleg", ami két gyerek négy felé kapott és megevett:) Sablonom nem volt, csak úgy jött az ötlet mit-hogyan faragjak le. Lerajzoltam hogyan osztottam a piskótát, éles kés kell, aztán ahogy összeáll a krém majd adja a formákat, combnál is hogy kerekítsük. Mindenét kettévágtam, még a lábakat is, és kentem krémet és tettem bele epret és meggyet. Mindent a krémmel "ragasztottam" a testhez, a füleket nem töltöttem csak meg, azt pedig a már megtöltött fejbe csúsztattam bele, hogy kiógjon a fülecske. A végén az egészet bekentem, piros ételfestékbe mártottam az ecsetet, és a fül rózsasízn részét festettem ki, a szemek-orr-fogak nyuszitojás cukorból   voltak, fekete ételfestékkel csináltam a szem közepébe pontot, és a bajszát fogvájóval fekete festékkel húztam ki. Köré nyuszitojás cukrot szórtam.














Nincsenek megjegyzések: