Elmo torta


Ezt a tortát kisfiam második szülinapjára készítettem, a mi kis családunk ünnepelt itthon a napján, majd egy hét múlva lessz a családi buli, akkor lesznek "nagy" torták.
Csináltam egy 2 tojásos piskótát, receptet ITT találod.
Kis fém edényt kibéleltem sütőpapírral.
Kettévágtam a kihűlt trortát, megkentem vaníliás pudinggal (dobozosat használtam), a torta másik lapját meg áfonya  öntettel, majd meggyet szórtam rá. Az egész tortát bekentem az áfonya szósszal, majd oldalára sárga, tetejére kék fondantot tettem. Kék cukortollal körbehúztam a kék és sárga fondant illesztését, és francia drazséval díszítettem, majd  a torta alját is körbe kiraktam cukorral. Piros fondantból elmot formáztam, fehér francia drazsé a szeme, narancssárga az orra. Fekete ételfestékkel kihúztam a száját, és a szeme feketéjét is megrajzoltam.
Nagy meglepi volt, és finom is!!



Nincsenek megjegyzések: