Elmo torta, eper töltelékkel


Hozzávalók:
-10 tojásos piskóta: recept ITT
- 4 dl tej
- 1 cs epres pudingpor
- 4 ek cukor
- 1/2 kg eper
- 1 tk zselatin
- 25 dkg rama margarin
- 600 gramm porcukor
- 1 tk vanília aroma
- 2 tk tej vagy tejszín

A 4 dl tejből, pudingporból, cukorból krémet főzünk. Az epret villával szétnyomkodjuk és a pudinghoz keverjük. Az 1tk zselatint 2 ek vízbe elkeverjük, fél percig mikrózzuk, majd 5 perc hűlés után a krémhez adjuk, és a hűtőbe tesszük, kb 1 órára.
A piskótát elkészítjük, és három felé vágjuk.
Az epres krémmel töltjük.
A puha margarint a vaníliaaromával 5 percig robotgéppel verjük, majd 10 percig a porcukorral amit átszitáltunk. A 2 kanál tejjel további 10 percig verjük.
Nagyobb részét sárgára szinezük, a tortára kenjük, és elsimítjuk rajta, az oldalán is.
A pirosat nyomózsákba töltjük.
Én lementettem egy elmo képet a gépre, nyomtattam, körbevágtam, és a tortára helyeztem és fogvájóval körbe karcoltam.
Pirossal "pöttyöztem" nyomósák csillag csöves kinyomójával. A többi színt, mivel kevés kell, csak picit kevertem, és nem töltöttem zsákba, csak ujjammal nyomtam ki a csőből. Lehet furán hangzik, de a szemének 4-5 pöttyözésért nem maszatoltam zsákot, felesleges is. Így díszítettem ki.
Majd fekete festékkel körbekontúroztam a figurát. Hát a készletben nem volt tuti a kinyomó fej, így vastag lett a kontúr. De ez volt az első krémes díszítésem ,legközelebb jobb lessz.:)
Cukorral díszítettem a szélét.
A végeredmény a lényeg, nagy volt az öröm!!

Nincsenek megjegyzések: